Universitetet i Kairo































Universitetet i Kairo
CairoUniv.jpg

Grunnlagt
21. desember 1908
Type Universitet
Stad Kairo
Studentar Ca. 257 000 (2009/2010).

  • 246 825 bachelorstudentar

  • 8428 mastergradstudentar

  • 1947 doktorgradstudentar[1]


Tilsette 11 545 (undervisingstilsette, 2009-2010)[2]
Nettstad www.cu.edu.eg

Universitetet i Kairo (arabisk جامعة القاهرة, engelsk Cairo University, tidlegare Egyptian University og Fuad University) er eit institutt for høgare utdanning i Giza ved Kairo i Egypt. Universitetet blei danna i 1908, då Egypt var under britisk kolonistyre. Universitetet i Kairo var inspirert av europeiske universitet, som mange utdanna egyptarar no hadde vitja. Det var dermed ein motsats til tradisjonelle religiøse instutusjonar som Al-Azharuniversitetet, og blei ein modell for statlege universitet i regionen.


Universitetet er i dag (2013) delt inn i 27 fakultet eller institutt. Det undervises mellom anna i medisin, farmakologi, veterinærmedisin, ingeniørkunst, jordbruk, statsvitskap, arkeologi, økonomi, juss, naturvitskap og humaniora.


Nokre kjende studentar ved universitetet har vore egyptiske Boutros Boutros-Ghali, palestinske Yassir Arafat og irakiske Saddam Hussein.



Bakgrunnsstoff |



  • Offisiell nettstad (cu.edu.eg)


Kjelder |





  1. Cairo University Analytics 2009-2010


  2. Academic Staff 2009-2010, cu.edu.eg




  • Idea of Establishing Egyptian University ved cu.edu.eg


  • Emergence of the University and its Development ved cu.edu.eg


  • Faculties ved cu.edu.eg




  • Denne artikkelen bygger på «Cairo University» frå Wikipedia på svensk, den 15. april 2013.





Popular posts from this blog

What are all the squawk codes?

What are differences between VBoxVGA, VMSVGA and VBoxSVGA in VirtualBox?

Hudsonelva