Posts

Dean Island

Image
Koordinatar: 74°30′S 127°35′W  Dean Island øy 1:250 000 topografisk kart over Dean Island. Land   Antarktis Koordinatar 74°30′S 127°35′W  Lengd 37 km Administrert under Antarktistraktaten Dean Island (Antarktis) Dean Island er ei isdekt øy som ligg innanfor Getz isbrem og halvvegs mellom Grant Island og Siple Island, utanfor kysten av Marie Byrd Land. Ho vart først observert frå ein avstand på 20 nautiske mil frå USS «Glacier» den 5. februar 1962, og vart kalla opp etter offiser S.L. Dean i US Navy, elektrikar på «Glacier» då øya vart oppdaga. Kjelder | Denne artikkelen bygger på «Dean Island» frå Wikipedia på engelsk, den 24. oktober 2012. Wikipedia på engelsk oppgav desse kjeldene:  Denne artikkelen inneheld stoff som er offentleg eige frå United States Geological Survey-artikkelen «Dean Island» (innhald frå Geographic Names Information System). Autoritetsdata GeoNames This page is only...

Sikt

Image
Sikt er eit mål på den lengste avstanden ein kan sjå ein lekam eller eit lys på. God sikt er viktig i alle former for trafikk, både på vegen, på sjøen og i lufta. Den meteorologiske sikten omhandlar kor gjennomsiktig lufta er, og viss lufta er den same vil sikten vere lik både på dagtid og om natta. Innan luftfart er sikt definert som: den største avstanden ein kan sjå ein svart lekam med ein viss storleik på ein kvit bakgrunn. den største avstanden ein kan sjå og identifisere eit lys med ein styrke i nærleiken av 1000 candela. I luftfart har ein òg ein eigen definisjon for rullebanesikt. Ein veg i morgontåke I svært rein luft som i Arktis eller i fjellområde kan sikten vere opp mot 70 til 100 km. Men sikten vert redusert av luftforrureining og i høg fukt. Dis i form av tørrdis og tåkedis, kan redusere sikten ein god del, medan ein i tåke og røyk kan ha bortimot null sikt. Det same kan skje i sandstormar. Kraftig regn (til dømes frå ei torebyge) gjev òg dårlegare sikt...

How can I fade player character when he goes inside or outside of the area?

Image
.everyoneloves__top-leaderboard:empty,.everyoneloves__mid-leaderboard:empty,.everyoneloves__bot-mid-leaderboard:empty{ margin-bottom:0; } 12 4 $begingroup$ I want to fade the player when he goes out of the area. For example, suppose a person enters a building. When a person is outside of the building, he shouldn't be seen, but when he enters he gradually becomes visible (using fading effect). when elephant is inside green area his alpha should be 1 when elephant is outside of green area his alpha should be 0 unity shaders share | improve this question edited 44 mins ago Kromster ...